Pasirinkite kelionės atributus:
 

Pasirinkite šalį:

Kompensacijos gavimas skrydžiui ženkliai vėluojant (Wizzair)

Pirmąkart nutariau užpildyti prašymą oro linijoms kompensacijai gauti, kuomet skrydis vėlavo daugiau nei 6 h ir laukti teko ne tik oro uoste, bet ir apie 2 valandas sėdint pačiame lėktuve – Vilnių pasiekėme ne 18:30, o jau kitą dieną (šiek tiek po vidurnakčio). Kuomet skrydis buvo nukeltas oro uoste Olandijoje, gavome pasiūlymą 5 eur maisto kuponams…jau būdami lėktuve. Kelionė buvo varginanti, erzino informacijos trūkumas ir niekada anksčiau nepatirtas chaosas oro uoste. Stengiausi situaciją priimti kuo mažiau stresuojant: neverta naikinti savęs situacijoje, kurios negalima pakeisti. Tų besinervinančių aplink ir taip pakako. Oro uostas buvo sausakimšas, parduotuvės apytuštės, kavinės iššluotos, žmonės glaudėsi ant laiptų, pakampiais, stovėjo ilgose eilėse prie kavos ar picos gabaliuko už kosminę kainą. Nebuvau mačiusi tokių tuščių lentynų Duty Free parduotuvėse – iš neturėjimo ką veikti, keliautojai pirko viską. Darbuotojai atstumdavo didelius metalinius vežimus su vandens buteliukais ir jų net nebeiškraudavo, nebuvo reikalo. Kelios minutės ir vežimai ištuštėdavo!

Daugiau informacijos apie Wizzair kompensavimo taisykles galite rasti čia – teks daug perskaityti, kol surasite tai, ko reikia jums. Tad žemiau rasite nuorodą, kuri sutaupys laiko.

Užpildžiau prašymą kompensacijai gauti čia (reikia prisijungti prie savo paskyros) liepos 7 d. (skridome birželio 30 d.). Forma labai paprasta, – rašiau angliškai. Draugiškai, be pykčio. Papasakojau mūsų patirtis, sudėliojau faktus. Beje, verta pažymėti, kad skrydį įsigijau per tarpininkus, ne tiesiogiai wizzair.com, bet vis tiek kompensacija buvo išmokėta. Dar turėjau „pasigaminti” paprastos formos įgaliojimą (Authorisation), kurį pasirašė mano vyras, nes prašymą pildžiau dviejų vardu. Formą susikūriau tokią ir ji puikiai tiko:

Galiu pasidalinti paaiškinamuoju tekstu, kokį parašiau Wizzair, pildydama prašymą:

Dear Wizzair, the flight was delayed at the airport (gates were changed as well), the coupons to use in departure airport cafes were sent to us… when we already were on a plane. On a plane we spent approx. 2 more hours. The staff was amazing and tried to calm passengers, we could use WC and get some water. We arrived in Vilnius not at 18:30 as planned but after a midnight next day. We will use Wizzair in future but You need somehow to solve the problems with delays – I had an issue in June when my plane was delayed for 24 hours in Barcelona. This time we would like to get a delay compensation – we had no meal during a long wait and also arrived very late and could not be ready for the same day business meetings. Would be thankful for a compensation. You can reach me by (e-mail). Many thanks.

Užpildžius prašymą liepos 7 d. gavau automatinį atsakymą, kad jis svarstomas. Po savaitės gavau dar vieną laišką, kad nesijaudinčiau, nes prašymas vis dar eilėje…

Rugsėjo 3 d. gavau atsakymą jau iš konkretaus asmens, dirbančio Wizzair:

Dear Customer,
Thank you for contacting Wizz Air Customer Service Department.
Please note that 250 EUR is for each passenger to bank account and 300 EUR  per passenger to Wizz Account.

Rugsėjo 4 d. informavau tą konkretų žmogų, kad renkamės mažiau, bet į sąskaitą ir nurodžiau banko sąskaitas (labai tiksliai, nurodydamą ir valiutą).

Spalio 3 d. gavau atsakymą:

Dear Customer,
Thank you for contacting Wizz Air Customer Service Department.
Please be advised that the refund is sent to your bank account. The amount will be in your disposal within 14-20 business days.
In case of any additional questions, please do not hesitate to contact us.
Have a wonderful day ahead. Kind regards.

Lapkričio pradžioje tam konkrečiam žmogui parašiau priminimą, kad vis dar nematome to patvirtinto pavedimo. Lapkričio 20 d. buvo pervesta vienam, lapkričio 21 d. – kitam.

Nors tai kantrybės reikalaujantis procesas, bet verta pamėginti. Bet jau planuodama trumpą žiemos kelionę ir  ant svarstyklių pasidėjusi Wizzair ar Ryanair – pasirinkau pastaruosius, nors skrydis ir mažiau patogus (iš Kauno). Tiesiog tiek daug girdžiu istorijų apie Wizzair skrydžių atidėjimus, o tai gali sugadinti atostogas.

Tikiuosi, šis patarimas Jums bus naudingas.

Mes jau lėktuve – dar nežinojome, kad čia praleisime 2 valandas, o pramoginiai prietaisai (telefonas, kompiuteris, planšetė) suskubo išsikrauti…: