Pasirinkite kelionės atributus:

Pasirinkite šalį:

Ką pasiimti vykstant į Tailandą (2 sav. kelionė)

Sąrašas daiktų, kuriuos verta turėti keliaujant į Tailandą, – mes keliavome 17 dienų lapkričio mėn. (du suaugę asmenys, be mažų vaikų, Bankokas-Koh Kood sala), kai lietaus sezonas ėjo į pabaigą. Grįžusi rimtai peržvelgiau kuprinę ir jums surašiau tik tai, ką tikrai reikėtų įsimesti.

Skridome su „Turkish airlines”, kurios yra labai lanksčios bagažo klausimu: kartu su bilietų gaunate galimybę į orlaivio saloną pasiimti 8 kg rankinį bagažą kuprinės ar lagamino pavidalu tokių išmatavimų 55x40x23 cm (Tailande patogiau su kuprine, nei su lagaminu) ir dar turėti mažesnę kuprinę su asmeniniais daiktais. Ir lyg to būtų maža, galite nemokamai registruoti 30 kg bagažą.

Mes keliavome tik su rankiniu bagažu ir grįždami sugebėjome ne tik parsivežti visus asmeninius daiktus, bet ir įsimesti nemažai lauktuvių: rankų darbo muiliukų, tailandietiškų tepalų, apie 10 mangų, drakono vaisių, ananasą, kokosą ir pan. Oro uoste dar pirkome kitokių skanumynų, bet ten viską pakuoja į atskirą duty free maišą, kurio lipant į lėktuvą neatima:) Mūsų rankinio bagažo niekas nesvėrė – į priekį vykstant jis tikrai neviršyjo 8 kg, dėl atgal…negaliu garantuoti. Neįsivaizduoju, kam galėtų prireikti 30 kg registruoto bagažo, nebent emigruotumėt ar planuotumėt parsivežti visą vaisių krautuvę, nes jie tikrai to verti.

Taigi, sąrašas daiktų, kurių nereiktų pamiršti:

SVARBIAUSI

• Pasas su Tailando karalystės viza, keliaujančiųjų pasų kopijos nenumatytiems atvejams
  • Pinigai (rekomenduojama turėti grynaisiais – kiek reikia pasiimti, skaitykite šio tinklaraščio skiltyje „Tailandas”), VISA, MasterCard kortelės (pasikartokite slaptažodžius, – per atostogas jie linkę išgaruoti)
  • Kelionės bilietai (skrydžiai, vidiniai pervažiavimai)
  • Kelionės maršrutas su būtinais kontaktais (jei ruošėtės prieš keliaudami)
  • Viešbučio rezervacijos (jei tai darėte iš anksto)
  • Kelionės draudimas (arba kreditinė kortelė ir kontaktai, kur kreiptis, nutikus įvykiui)
  • Ypatingai atsargiems: usb su kelionės dokumentų kopijomis ir visa kelionės informacija (tą patį galima turėti, tarkime, DropBox’e)
  • Telefonas, kroviklis
  • Kam reikia, – iPad (ar kindle, gera knyga), kompiuteris (mes vežėmės), krovikliai
  • Fotoaparatas, kroviklis
  • Papildoma baterija telefonui (mums dviems pakako vienos; konverteriai nereikalingi – rozetės europietiškos)
  • Lietuviškos lauktuvės Tailande gyvenantiems lietuviams
  • Kava (geriame gerą kavą, tad rytais turėjome savo, kol atradome ir saloje tokią pat skanią)

ASMENINIAI DAIKTAI

• 45 l talpos kuprinės (mūsų buvo Husky)
  • maža kuprinė ir nedidelis krepšys su ilga rankena
  • skaidrus neperšlampamas lietpaltis, kuris užima mažiausiai vietos, bet mums pravertė (galima įsigyti „Droge”)
  • Plonyčiai, greitai džiūstantys turistiniai rankšluosčiai (mes naudojome paplūdimyje)
  • Plonos kojinaitės, jei nenorėsite šventyklose vaikščioti basomis (ir apskritai, gerai apgalvokite, ką vilkėsite tą dieną, kai lankysite šventyklas, – skarų kojoms ar nuogiems pečiams pridengti nepakaks, moterims rekomenduoju ilgą sijoną, suknelę ar ilgas kelnes, o marškinėliai – būtinai trumpomis rankovėmis, o ne be rankovių; vyrams paprasčiau – ilgos kelnės ir marškinėliai)
  • Akiniai nuo saulės ir skaitymui
  • Šukos
  • Skrybėlaitė moterims, kepurė nuo saulės vyrams (galima nusipirkti ir nuvykus)
  • Vykome lapkričio mėn. tokiais aprėdais: plonos kelnės, berankovė ar trumparakovė palaidinė, plonas bliuzonas ar megztukas (pravertė, kai patekdavome į be gailesčio kondicionuojamas patalpas), sportiniai batai (pravertė po džiungles); striukes palikome automobiliuose oro uoste.
  • Moterims turėti kuprinėje: plonytis vasarinis sijonukas, lininė suknelė (pravertė Bankoke ir per vieną asmeninę šventę saloje), didelė paplūdimio skara ir/ar plonyčiai paplūdimio marškinėliai (maudytis ar tiesiog drąsiau būti saulėje, kai nusvilsite), apatinis trikotažas, maudymosi kostiumėliai (vieną galite turėti iškart, kitą įsigysite – jie Tailande gražūs ir kaina apie 10-12 eur), 9 palaidinės (be rankovių, trumpomis rankovėmis, 1-2 puošnesnės, kitos paprastesnės), plonyčiai marškinėliai ilgomis rankovėmis (pravertė vakarais, kai įkaitęs kūnas prašydavosi šilumos arba sutemus vairuojant motorolerį; pirkau St.Oliver – kažkas panašaus į šį), šortai arba bridžai (turėjau 3, bet būtų pakakę ir 2 vnt., be to, dailias plačias ir plevėsuojančias kelnes už 2-4 eur galima nusipirkti saloje), trumpos, plonos sportinės kelnės, sportiniai marškinėliai; avalynė – su sportiniais bateliais atvykau (pravertė žygiams po džiungles), vežiausi espadriles (jos buvo pagrindinis apavas) ir įspiriamas vasarines šlepetes (daugiau tikrai nieko nereikia!). Mano bičiulė turėjo tokio tipo basutes vietoj espadrilių ir tikrai pasiteisino irgi.
  • Vyrams turėti kuprinėje: ilgos kelnės (lininės būtų idealu), šortai (2 vnt.), marškinėliai (8 vnt.), vieni ploni marškinėliai ilgomis rankovėmis, 1-2 vnt. kojinių, glaudės, avalynė  – sportiniai bateliai (jais vykstama), įsispiriamos šliurės (kai kam tiek ir pakako), dar galima turėti espadriles (nors Tailande jos kainuoja 10 eur, jei prireiks, – saloje nematėme, bet Bankoke yra) ar batus, panašius į šiuos.

KOSMETINĖ (skysčiai ir ne skysčiai)

Kosmetinėje buvo asmeniniai daiktai, – ją patikrinimo į skrydį metu tekdavo išimti atskirai. Surašiau tik tai, ką tikrai panaudosite – aš, deja, vežiausi perdaug. Nei karto neteko išsitraukti kremo-pudros ar tušo blakstienoms – taip greit nuruduoji, jog daugiau puoštis ir nereikia:) Šampūno 100 ml turėjau, nors nereikėjo, – visur, kur gyvenome, būdavo. Fenas buvo Bankoko viešbutyje, vasarnamiuose saloje nebūdavo, bet nei karto ir neprireikė. Vėjas, jūra…Susivėlusi, bet laiminga. Taigi, šie daiktai kosmetinėje:

• Dantų šepetukai
  • Dantų pasta, dantų siūlas
  • Vazelinas lūpoms
  • Nedidelė kremo pakuotė
  • Lūpų blizgis
  • Kremas nuo saulės (pakaks 100 ml pakuotės, spalio pabaigoje dar pavyko rasti „Droge”)
  • Moterims: nagų lakas, servetėlės lakui nuimti (jei nepasirūpinote geliniu lakavimu)
  • Vyrams: rekomenduoju pailsėti ir barzdų nesiskusti, nors bičiulis vežėsi tam reikalingas priemones
  • Kvepaliukai (aš turėjau ne tradicinius, o aliejinius – karštam klimatui labai tiko)

VAISTINĖLĖ

Nors mes vežėmės visko po truputį „dėl viso pikto”, bet labiausiai naudojome pleistrus, dezinfekuojamą skystį ir Betadine, kurį pirkome vaistinėje saloje (žaizdoms dezinfekuoti). Mums žemiau išvardinti dalykėliai tilpo nedidelėje pakuotėje ir viską be problemų įsivežėme į Tailandą bei parsivežėme namo:

• angliukai (prireikė kartą!)
  • betadine (reikėjo, pirkome Tailande)
  • mezym’as
  • ibumetin’as
  • aspirinas
  • validolis
  • nuo viduriavimo (prireikė kartą!)
  • no-spa
  • tavegil
  • paracetamol
  • pleistrai
  • nuo pūslelinės
  • diclac tabletės ir tepalas (iškeliavome su skausmeliais nugarose, – viskas praėjo jau lėktuve)
  • dezinfekuojamasis skystis (naudojome nuolat)
  • drėgnos servetėlės (naudojome nuolat)
  • sausos servetėlės (naudojome nuolat, – tualete dar paskolindavau ir kitoms keliautojoms)

NUSIPIRKSITE NUVYKĘ

• Purškiklis nuo uodų (vakarais uodai negailestingi, – Bankoke nebuvo, bet Koh Kood saloje tikrai patyrėme tuos „malonumus”) – rasite nuotrauką žemiau to, kuris gerai veikia ir kvepia natūraliai
  • Tepaliukas po uodų įkandimo (labai reikalingas, nes niežėjimas kamuoja) – atrodo lyg vazelino pakuotė: viena pusė skirta uostymui (kai karšta ar sukasi galva, o gal sloga prasidėjo, – uostykite, taip daro vietiniai), o kita pusė (trumpesnioji) – įkandimų tepimui, tikrai mažiau skauda
  • Kremas nuo/po saulės – aš vežiausi, bet visur jų apsčiai

To pilnai pakaks 2 sav. kelionei, – jei jums pasiseks ir ilsėsitės ilgiau, už kelis batus viską galite išsiskalbti skalbyklose. Kuo ilgiau būni Tailande, tuo mažiau visko reikia. Geras jausmas.