Pasirinkite kelionės atributus:
 

Pasirinkite šalį:

Traukinio bilietai Europoje ir Jungtinėje Karalystėje: kur pirkti

Pasidalinsiu gerąja patirtimi ir parekomenduosiu svetainę, kurią patikrinau skirtingose situacijose. Kai reikėjo traukinio bilieto Milanas – Florencija, susiradau GoEuro, kur greitai ir patogiai nupirkau 3 bilietus greituoju traukiniu (patirtis kuo geriausia, keliavome 300 km/h greičiu, sėdėjome ypatingai patogiuose ir plačiuose odiniuose krėsluose; aptarnavimui, komfortui priekaištų neįmanoma turėti). Bilietai nebuvo patys pigiausi, nes tada norėjome išbandyti pirmosios klasės patogumą. Žiūrėjome, kad mums tiktų išvykimo laikas. Kaina nuo antrosios klasės skyrėsi maždaug 7 eurais. Viskas suveikė greitai ir sklandžiai, – tereikėjo bilietus, gautus el.paštu, atsispausdinti.

Antrąkart pirkau bilietą į traukinį Briuselis – Lilis (Prancūzija), tačiau pasikeitė planai ir teko susidurti su servisu. Pirmiausia, pati paskaičiau viską, ką pateikia svetainė apie bilietų atsisakymą ir grąžinimą. Kadangi jie parduoda skirtingų kompanijų bilietus, tai ir sąlygos kaskart skiriasi. Kadangi aš turėjau keliauti su Thaly’s, yra daug papildomų sąlygų ir, jei bilietas yra „non-flex“, suprantama, kad tikėtis atgauti pinigus negalima. Bet aš vis tiek parašiau laišką (nebuvo praėjusios nei 5 h nuo pirkimo) šiuo el.paštu: service@goeuro.com. Atsakymas atėjo gana greitai, gal net per kokias 20 min ir man buvo parašyta maždaug taip: „…kadangi nuo pirkimo praėjo mažiau nei 24 h, bandytume Jums grąžinti visą sumą, nors pagal taisykles už Jūsų pirmą bilietą (iki Brussels-Midi/Zuid iš Zavientiem oro uosto) pinigai negali būti grąžinti, o už antrąjį galime kompensuoti tik 50%, bet mes pasistengsime grąžinti visą sumą…“ Bėda buvo ta, kad aš turėjau jiems patvirtinti, kad man tai tinka iki 20:00, bet dėl vieno renginio laišką perskaičiau tik apie pirmą nakties….Taigi, pati kalta. Bet vis tiek padėkojau ir parašiau, kad būsiu dėkinga už bet kokį įmanomą grąžinimą. Rytą, nors buvo šeštadienis, gavau laišką iš kito žmogaus, kuris patvirtino, kad per dvi savaites pusė antrojo bilieto sumos bus pervesta į tą sąskaitą, iš kurios mokėjau.

Man toks paslaugus bendravimas, tokia greita reakcija, dėmesingumas ir pastangos labai imponuoja, nes dažnai didelių įmonių pagalbos centrai daro viską, kad kažkaip „numuilintų“ problemos sprendimą. Ši mano patirtis visai kitokia, tad neabejotinai naudosiuos GoEuro paslaugomis ir ateityje. Skaičiau, kad čia galima pirkti ir autobusų ar lėktuvų bilietus, – dar nebandžiau.

Dalinkimės gerosiomis patirtimis, taip išvengsime bereikalingų papildomų rūpesčių!